Alla inlägg den 19 mars 2012

Av nangilima - 19 mars 2012 11:04

Det var väl kanske sisodär sex-sju år sedan jag skrev seriöst och offentligt senast. Eller ja, offentligt var det väl inte, men på internet. I det som på den tiden kallades nätdagbok, innan bloggandet blev populärt.

Sen kom facebook och offentligheten i det, även om du förstås kan välja dina vänner och sekretess. Men jag vill inte att alla mina facebookvänner ska kunna läsa det jag skriver. Alla inlägg kanske inte är så passande för min ex-mans syster eller min extremt religiösa faster. 
Eller för min chef heller för den delen.

Nej, jag skriver mest för min egen skull och det var längesedan nu. Oftast när jag väl börjar skriva, som nu, så slutar det i 9 av 10 fall att jag raderar hela texten när jag är klar och aldrig klickar på spara.

Men nu händer det såpass mycket i mitt liv, att jag vill kunna samla det på ett och samma ställe och låta några få invalda få läsa det som sker, eller förbli anonym för de som inte känner mig.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


32-årig tjej från Göteborg, sambo med världens vackraste man. Har en son på 13 år från ett tidigare förhållande och en dotter född september 2012. Djur är mitt största intresse. Äger en stor häst och tre katter. Längtar efter ett hus på landet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards